Total

Povratak na jezero Rainbow - Ultimativni izazov 1. deo

03 December, 2012.

Prvu priliku da posetim jezero Rainbow sam imao 2011, u to vreme je bilo senzacionalnih ulova. Tokom jednonedeljnog puta sam imao prelepe i nezaboravne trenutke i mislio o pecaju na ovako izazovnoj i teškoj vodi. Šest meseci po mojoj prvoj poseti imao sam priliku da ponovo pecam na ovoj izvanrednoj vodi sa mojim prijateljem Laslom Pamerom. Morao sam da dam brz odgovor- mislio sam ˝jutro je pametniji od večeri˝, ali pre nogo što sam otišao u krevet znao sam da bi propuštanje ovakve prilike bilo tragično.

Znao sam da ću se kad tad vratiti

Kao dodatni podsticaj, kada smo objavili dvodelnu priču o prvom putovanju, dobili smo puno dobrih povratnih informacija iz nekoliko evropskih zemalja. Bili smo u mogućnosti da obezbedimo puno korisnih informacija o ranom jesenjem periodu, kada je temperatura počela da pada, i sada možemo vam pokazati savete i male trikove koje smo koristili tokom kasnog leta dok je voda još bila topla.

Nezaboravni zalazak sunca prve večeri

Bila je sredina maja kada smo stigli na jezero Rainbow, i pod lepim sunčevim zracima smo pripremili kamp. Tokom sledećeg dana stigao je hladan talas, sa jakom kišom i vetrom (da li ovo neprijatno vreme može biti znak za uspešan ribolov?). Odgovor je došao sam kada je Imi Gyöngyösi u susednom boksu dobio velikog šarana od preko 29Kg tokom prve noći. Sledećeg dana je takođe imao velikog, sa kojim se poigrao pred potopljenim drvećem.

Nekoliko dana kasnije, kada se vreme prolepšalo, letnje sunčano vreme se povratilo. Temperatura vode je počela da raste i videli smo velikog šarana kod obale. Šaran je provodio svoje vreme u plitkim uvalama pokraj potopljenog drveća i žbunja. Imi i njegovo društvo, u ovim uslovima, imali su par dobrih pozicija i nisu se ustručavali da iskoriste pogodnosti.

Balončići su dolazili iz uvala, to je bio dobar znak

Uhvatićemo jednog ovako velikog

Idemo do obrasle uvale

Koncentrisano hranjenje oko mamca

Zbog letnjeg vremena, dok se voda grejala, pripremali smo slatke mamce, i zato smo izabrali 20+ Premium Phaze1 (spicy-Fruity) boile. Imao sam uspeha sa omiljenom aromom, narandžasta  Hi Vis Fluro Pop Up  Cranberry (brusnica) i takođe Ananas-Banana iz palete Eurostar. Nisam mogao kod kuće da ostavim 20+ Premium Ace Lobworm boile, zato što su pružile mnogo lepih ulova za kratko vreme. Imi Gyöngyösi  je 2011 imao šarane preko 30Kg na ovaj mamac, a iste godine na World Carp Classic at Lac de Madine  SBS Szi-Ko Tim Madjarska je imao najveću ribu u sektoru od  24.6Kg.

Phaze1 dokazan više puta, kombinacija voćnih i pikantnih aroma

Des Taylor, jedan od iskusnijih kosultanata iz SBS je svog najvećeg šarana dobio na Phaze1 Pop Up. Težina ribe je bila 34,14Kg.

Moja omiljena je narandžaste boje, Cranberry Hi Vis Fluro Pop Up. Dosad mi je pružila mnoštvo velikih riba kada je teško bilo dobiti i udarac.

Nismo mogli kod kuće da ostavimo 20+ Premium Ace Lobworm boile, zato što su nam pružile mnogo lepih ulova za kratko vreme. U 2011.  na World Carp Classic at Lac de Madine  SBS Szi-Ko Tim Madjarska je imao najveću ribu u sektoru od  24.6Kg.

Prošle godine Imi Gyöngyösi je uhvatio ogromnog šarana od 34,9Kg na Rainbow jezeru…

…takođe i ogromnog golaća od 36,45Kg

Kao što sam već bio spomenuo, uhvatio sam velikog golaća na početku prvog dana, dobio sam ga na Cranberry Fluro Pop Up. Ispostavilo se posle merenja da je ovaj ratnik težak  30,53Kg. Nekoliko dana kasnije Imi je ponovo imao veliku ribu, posle teške borbe u obrasloj uvali sa granjem, ovog puta šaran od 27,03Kg. Ovom prilikom zahvaljujući Ananas-Banani boili iz serije Eurostar, na ovu boilu mnogi ribolovci su imali uspeha u ovo vreme na jezeru.

Imi je bio srećan prvog dana kampanje sa ovim ratnikom

Moguće da je šaran stariji od mladog riblovca

Na ovoj slici možete videti koliko telo ima šaran

Teškaš iz uvale od 27,03Kg

Pecali smo sa pozicije 19 sa Laciem, i imali najdublju vodu ispred nas. Ovaj deo je bio perfektan za leto i jesen. Nismo mislili da ćemo imati hladno vreme sa kišom koje smo iskusili prvih dana. Sa dobrim vremenom riba je počela da se pokazuje u plićoj vodi. Treće noći, dok je još uvek bilo hladno, nešto je pokupilo Ace Lobworm sneška. Alarm je počeo da vrišti, istrčali smo iz bivia što smo brže mogli. Posle velike borbe bili smo srećni da vidimo koliko je riba teška, masivnih 30Kg.

Laci može biti ponosan na svoj 30+ ulov

30Kg

Zbog raznovrsnosti SBS proizvoda, samo naša mašta može ograničiti izbor mamca, kako kombinujemo boile, waftere i pop-up.

Prošlo je samo par dana a već smo imali dve ribe preko 30Kg. Sledećih dana smo imali još više akcije, podelićemo ovo sa vama u dva dela ove serije.

Možete čitati o uzbudljivom pecanju na jezeru Rainbow u sl. delovima

Nastaviće se …

Pogledajte prvi deo sa Rainbow jezera (dostupan Eng. prevod)

By: Zoltán Kovács

Photos: Péter Takács, Zoltán Kovács, László Pámer, Imre Gyöngyösi

Video: Péter Takács

Comments
To write a comment registration and log in is necessary!