Total
  • Teammates
    András Szigetfalvi, György Bessenyei
  • Favourite Venue(s)
    Ukoliko želim velik ulov iden na Maconka jezero, ukoliko želim odmor i mir idem na Eđčed
  • Personal Best
    27.80 kg
  • Rod
    Free Spirit Hi-S 3.5 lb
  • Reel
    Shimano Aero Technium MGS
  • Favourite Bait(s)
    SBS - Premium Series Products with M1 flavour
Sa svojih 5 godina sam pecao deveriku i posle toga se okrenuo šaranu. Momenat odluke za mene je bilo da sam otkrio boile. U to vreme to je bila novina. Posle iščitanih saveta kupio sam proizvode raznih proizvođača, ali nisam dobijao željeni rezultat. Sve je bilo tako dok nisam upoznao Svetskog Prvaka koji nam je demonstrirao upotrebu boila koja je bila impresivna. Krajičkom oka sam uhvatio šta koristi, bio je to Frankfurtska Kobasica Turbo bait Dip. Pronašao sam ga na tržištu i kupio, što nije bilo baš lako. Počeo sam sa testiranjem i krajnji rezultat se može videti po mojim rezultatima na takmičenjima i šta smo sve postigli i sada sam distributer za Evropu. Temelj mog uspešnog puta je upoznavanje Svetskog Šampiona koji je podelio svoje tajne samnom. Neću kriti metode sa kojima sam postizao uspehe i uz pomoć članaka i prezentacija ću to podeliti sa vama da i vi budete uspešni. Danas, bez preterivanja, sa sigurnošću mogu reći da sam pomogao nekoliko stotina ribolovaca i siguran sam da će uz pomoć marljivog rada taj broj rasti rapidno.